سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غرور...آره یا نه؟؟!! 

قبل از هر چیز باید بگم که اشتباه نیومدید. اینجا همون وبلاگ مثل زندگیه فقط با یه خورده تغییر و تحول!!

............................................................................................................................................................................................

می بینید بازم تاخیر داشتم.اما این دفعه قصد ندارم تمام فضای وبلاگ رو با توجیه علت تاخیر های مکرر پر کنم! البته تو این مدت یه بار یه متن بلند بالا برای وبلاگ  نوشتم ولی درست بعد از اتمامش کامی جون عزیز هنگ فرمودند و تمام نوشته ها پاک شدن!


ازین ماجرا که بگذریم امروز می خوام از غرور با هم حرف بزنیم...غرور بی جا و غرور بجا...دوست دارم اگه واقعاً کسی هست که در این مورد نظر روشنی داشته باشه کامنت بذاره و عقیده شو بگه.اصلاً توی چه موقعیت هایی و در مقابل چه کسانی باید مغرور باشیم و تا چه حد؟آیا تو این زمینه نوشته یا روایاتی هست که بتونیم برای تصمیم گیری بهتر بهشون مراجعه کنیم؟ آیا مرز مشخصی برای غرور وجود داره؟چه جاهایی می تونیم غرورمونو بشکنیم؟...همش که شد سؤال!!

می دونید بچه ها من امروز خیلی کم آوردم!...حتماً می پرسید چرا؟...می دونید فعالیت های من و کار من جوریه که مدام باید با افراد بزرگ تر از خودم در ارتباط باشم،در واقع باآقایون بزرگتر از خودم.شاید یه جورایی معنیش این باشه که من زود تر از بقیه ی هم سن وسالام بزرگ شدم ولی خوب در هر حال تجربه هایی که دارم فقط در حد و اندازه ی تجربه های یه دختر 19 ساله ست؛به این مورد عقاید،احساسات و طرز تفکر یه دختر 19 ساله رو هم اضافه کنید.با این تفاسیر توی بعضی از موقعیت ها واقعاً  نمی دونم باید چطوری رفتار کنم.گاهی مشکلات کوچیکی به وجود میان که شاید فقط از نظر من مشکل باشن...گاهی از بعضی برخوردا رنجیده می شم که شاید واقعاً بر خورد های بدی هم نبوده باشن...به هر حال اینجور موقع هاست که نمی دونم چطور باید رفتار کنم؟اگه خودم و بگیرم و نشون بدم که ناراحتم همه می گن که بچه ست و اگه به روی خودم نیارم شاید بقیه تو دلشون بگن که این یارو چقدر پررو  و یا ازون بد تر چقدر احمقه!! نمی دونم تا حالا توی همچین موقعیت هایی بودید یا نه؟حتماً تصمیم گیری برای شما هم دشوار بوده...به هر حال به نظر خودم بهترین رفتار،رفتاریه که بعد از انجامش خودت احساس رضایت کنی.امروز صبح من اصلاً از رفتارم راضی نبودم،به نظرم رسید یه جورایی غرورمو شکستم. به همین منظور هم تصمیم دارم که همین امروز عصر در جهت اعاده ی حقوق از دست رفته و باز گرداندن غرور پایمال شده اقدام کنم!!!
(خداییش می بینید چه جمله ای گفتم!) ولی خوب بی شوخی این غرور هم مسئله ایه که ساده از کنارش رد شدن کار مشکلیه به خصوص برای ما دخترا! شما هم اگه نظری داشتید رودربایستی نکنید،وبلاگ متعلق به خودتونه! راستی دعا کنید من امروز در بیان عقاید و نظراتم،اون هم در جمع عناصر ذکور تحصیل کرده و باتجربه موفق باشم!

 


نوشته شده توسط مینا در سه شنبه 85/6/7 و ساعت 10:40 عصر 
نظرات دیگران()
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا